Inleveradressen

Voedsel Loket Almere

De Steiger 122

PERSBERICHT

Help het Voedselloket Almere met uw DE-waardepunten!

Lions Club Almere Veritas schiet dit jaar het Voedselloket Almere (VLA) weer te hulp met het inzamelen van Douwe Egberts waardepunten. De door de inwoners van Almere ingeleverde waardepunten zullen worden verzilverd voor pakken koffie die worden gedoneerd aan het Voedselloket Almere. De actie was eerder goed voor ruim 2.500 pakken koffie. We streven dit jaar weer naar een mooi resultaat en hopen een flink aantal DE punten om te kunnen zetten voor een hoeveelheid pakken Douwe Egberts koffie voor VLA waar we weer trots op kunnen zijn. We roepen de Almeerders op deze actie weer met vele duizenden DE waardepunten te ondersteunen.

Geselecteerde gezinnen, huishoudens en alleenstaanden kunnen wekelijks bij de VLA supermarkt terecht, waar zij voedselproducten ontvangen, die merendeels door producenten en distributeurs van levensmiddelen beschikbaar worden gesteld. Bedrijven zijn tegenwoordig veel minder bereid de Voedselbank producten te schenken dan in andere jaren. Douwe Egberts steunt deze actie en heeft toegezegd alle donaties met 15 procent te verhogen. Alleen bij deze actie van de Lions kunnen de waardepunten weer omgezet worden voor pakken koffie.

Inwoners van Almere kunnen hun waardepunten, bij voorkeur geteld per 1000, vanaf maandag 26 november tot en met zaterdag 12 januari 2019 inleveren op verschillende adressen in Almere, waaronder Albert Heijn op het Rio de Janeiroplein, AH de Marken, AH de Laren, AH Waterwijk, AH Oostvaarders, Jumbo Waterwijk, Plus de Greef in Seizoenenbuurt, Vomar Haven en bij het Voedsel Loket Almere op de Steiger in Almere Haven.

Op www.lionsclubalmereveritas.nl vindt u de complete lijst met adressen.

EINDE PERSBERICHT