Kerstfair 2011

Kerstfair 2010

Uitnodiging voor onze werkgeversborrel op vrijdag 9 december 2011 18:00-19:00

Geachte ondernemer/werkgever te Almere,

Binnenkort is het december. Traditiegetrouw dé maand om medewerkers te danken voor hun inzet. Vaak gebeurt dat in de vorm van een kerstpakket. Middels deze uitnodiging willen wij u kennis laten maken met een nieuw concept: de Kerst(pakketten)fair.

De Kerstfair wordt dit jaar voor de tweede keer georganiseerd door de Lions Club Almere Veritas: deze werkgeversborrel wordt tijdens deze Kerstfair georganiseerd. Met als doel u -naast (her) kennismaking met elkaar en met ons, de leden van de Lions Club Veritas Almere- te interesseren om volgend jaar ook gebruik te maken van ons concept! Maar dat kan natuurlijk ook dit jaar nog. Zie hier voor meer informatie en deelname/bestelformulier.

Kerstfair Lions Club Almere Veritas

Onze Kerstfair is uniek, want:

-   het geeft werkgevers de mogelijkheid om medewerkers op zeer originele wijze te bedanken;

-   bespaart werkgevers tijd (”tijd is geld”) door het gehele Kerstpakkettentraject uit handen te nemen;

-   stelt (uw) werknemers in de gelegenheid in een aangename (pre)kerstsfeer het eigen kerstpakket samen te stellen;

-   ondersteunt een Goed Doel*!

Elders op onze website vindt u meer informatie over het goede doel.

Aanmelden voor de Werkgevers-borrel:

wij stellen uw komst zeer op prijs! Wilt u ons svp uiterlijk 7 december (via e-mailadres: kerstfair@lionsclubalmereveritas.nl doorgeven met hoeveel personen u komt? Bij voorbaat onze dank.

Vrijdag 9 december van 18-19 uur
Partycentrum Spotlight
Amsterdamweg 1, 1324 RL  Almere Stad

Wij, maar vooral het ‘Goede Doel’, rekenen op u!

Met kerstgroet,

Lions Club Almere Veritas

* Goed doel 2011/2012 is een Super Opkikkerdag  op 28 april 2012 via Stichting Opkikker.

Foto-impressie Kerstfair 2010