Het goede doel

Opkikkeractiviteiten

Stichting Opkikker

De verschillende akties die in verenigingsjaar 2011-2012 hebben plaatsgevonden

De opbrengst van alle akties die wij in 2011 en 2012 organiseren zijn bestemd voor de Almeerse Super Opkikkerdag.

- Opkikkerarmbanden:

Op diverse Almeerse scholen en sportclubs worden leuke, frisse, groene  bedelarmbandjes aangeboden na een donatie van minimaal € 3,00.

De armbandjes zijn gemaakt door Almeerse scholieren.

Ook zal een promo-team van deze Opkikkerarmbandjes bij verschillende festiviteiten aanwezig zijn, onder andere op de Vrijmarkt in Almere Stad op Koninginnedag en bij Almere City Run op 29 mei.

de originele Opkikkerarmband

- Wijnaktie
  klik hier

- Kerstfair
  met kerstpakkettenaktie voor bedrijven

- Fundraising
  d.m.v. aanbieden van sponsorpakketten

- sponsoring in natura
Om alle akties te starten en kracht bij te zetten hebben wij     natuurlijk van alles nodig.

U kunt hierbij denken aan: Publiciteit, drukwerk, promotiemateriaal,

Hiervoor zullen wij gericht op zoek gaan naar bedrijven die ons hierbij kunnen ondersteunen.

Denkt u ons te kunnen ondersteunen met uw product en/of dienst?

Neemt u gerust contact op met Annette Stevens 06-51916638 of annette.stevens@kpnmail.nl