Veritas wijnen

Wijnbeschrijving

logo lcav

Lions Veritas-wijnproeverij voor Super Opkikkerdag

Afgelopen vrijdag (28/10) organiseerde de Lions Club Veritas Almere in Spotlight haar tweede wijnproeverij voor het goede doel. De netto opbrengsten komen ten goede van een Super Opkikkerdag die in het voorjaar van 2012 door de Almeerse Stichting  Opkikker wordt georganiseerd.  Alle donaties komen ten goede van dit Goede Doel.  Als dank voor  de donatie ontvangen de donateurs een doos wijn of een uniek opkikker-armbandje.  Daarnaast zal ook opbrengst van de nog lopende relatiegeschenken-actie en de kerstpakketten fair aan dit doel geschonken worden.

Kerstpakkettenfair

Op vrijdag 9 december wordt de Kerstpakkettenfair georganiseerd. Een uniek concept want nadat de werkgever een donatie van een bepaald bedrag gedaan heeft, kan de werknemer zijn eigen kerstpakket samenstellen tijdens de sfeervolle Kerstpakkenfair van Lions Club Veritas Almere. Meer info: website Lions Club Almere Veritas

EDP drukkerij en ontwerpres